tiistai 5. elokuuta 2014

Mekkokuvia!

Moikka! Mun oli ihan pakko päästä vielä tälle kesää ottamaan mekkokuvia Roin kanssa, koska rippimekon kanssa en voinut ratsastaa, niin halusin muutaman kivan ratsastus kuvan ja klipin mekko päällä.
Pahoittelut voisi myös olla ihan paikallaan, koska en ole taas postannut varmaan viikkoon... Mutta nyt kun loma on lopuillaan, oon halunnu nähä paljon kavereita, koska suurta osaa kavereistani en juurikaan nää kun koulut taas jatkuu, koska lähes kaikki asuvat muualla. Tallilla käyminen on siis jäänyt vähemmälle tämän viikon aikana, ja jos sinne olen kerennyt, ei kuvaajaa ole ollut mukana. Joten ei mulla oo teille ees hirveesti nyt kerrottavaa, mutta kuvia taas senkin edestä!
Nyt siis tulossa taas paljon kuvia :)


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
jaa onnistuu se silmät kiinnikki

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.


Otettiin lopuksi vielä pari tällästä tavallista poseerauskuvaa, joten niitäpä muutama tähän loppuun!

nää kaikki kuvat on otettu siis illalla, että olis ollu viileempi. ja toi ilta-aurinko on kyllä kiva!








hah joo me ollaan tässä vähän hassusti, mutta noo.. :D

Siinäpä oli pikainen kuvapostaus tälläkertaa!
Oliko lemppari kuvaa? :)


Ja vielä tälläinen pieni mainostus loppuun.. ;) Mullakin on siis nyt instagram, kun sitä on melko moni kysellyt monet kerrat, niin ajattelin täälläkin vielä ilmottaa. Joten jos kiinnostaa, käykäähän seuraamassa merirahikkala :)

28 kommenttia:

  1. Entiiä laskettiinko näitä vikoja kuvia mutta ehdottomasti toisiksi viimeinen, aivan ihana! Ja niistä mekkokuvista ehkä 4. koska se on muita erinlainen. Ootte supereita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis tottakai noistakin voi lempparin sanoa, niitä vaan en numeroinut :) kiitos paljon!

      Poista
  2. 2. oli ehkä taustansa puolesta lemppari, kun se sopii niin hyvin sun mekkoon, mutta siinä vaan näyttää vähän siltä, että Roin pää on kääntyneenä toiseen suuntaan. Muuten sitte on kuva 12., kun sullakin on ilonen ilme ja, kun noissa joissain kuvissa Roilla "lörpöttää" alahuuli (en väitä, että johtuis sun ratsastuksesta) vähän hassusti, nii siinä kuvassa 12. se on normaalisti, mutta myös 18. kuva on tosi kiva! numeroimattomista kuvista on sitte ehkä 5. kuva paras :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu Roi tosiaan sitä kuolainta pureskelee välillä ikävästi, niin saattaa olla joissain kuvissa vähän suu auki, tai jos oli ottanut heinää suuhun niin söi sitä :/ mutta kiitos kovasti kommentista (:

      Poista
  3. Ihana banneri! Kuka sen on tehnyt?

    VastaaPoista
  4. 4, 13 ja 21 oli hienoimmat! :)

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä lemppari kuvat on tuo toiseksi viimenen ja 1, 11, 21 😊

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä 18. kuva on jotenki tosi kiva! :) ja tokavika on myös ihana :)

    VastaaPoista
  7. 4,11,23 oli mun lempparit vaikka kaikki olikin hurjan kivoja!:)

    VastaaPoista
  8. 4, 11 ja 21 oli mun mielestä parhaimmat kuvat :-) tiiän et toi mekko likaantuu jos tota satulahuopaa ei laita, mut mua häirittee toi huopa tosi paljon, nää kuvat olis ollu tuplasti viä kivempii ilman sitä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, mua ei häititte yhtää enkä rupee mekkoo sotkee muutaman kuvan takia. mutta kiitos kuitenki (:

      Poista
  9. Mua ärsyttää toi huopa ihan hirveesti!!

    VastaaPoista
  10. Mun mielestä kaikki kuvat oli tosi kivoja. :)

    VastaaPoista
  11. Söpöjä kuvia, mun lempparit oli 1, 15, 18 ja 19, sekä kaksi viimeisintä kuvaa :) Sut on haastettu -> http://ellipo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Oii! Mä en tiennytkään, että teillä on blogi... :) Muthei, sait nyt uuden lukijan haha :D

    Noi kuvat on ihan sairaan ihania :o Niistä välittyy tosi kiva tunnelma ja noi värit on niin kivat :) Lempparit on ehdottomasti 9 ja 15, tosi upeita :') <3

    VastaaPoista
  13. Tosi ihania kuvia, mutta musta noi mekko kuvat olis kivempia ilman huopaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu uskon, mutta mulla nyt tuo huopa kuitenki oli. kiitos silti :)

      Poista
  14. Hui, miten uskallat laukatakkin ilman kypärää?:D Itse olen niin tunnollinen kypärän käyttäjä, että heti tulee outo olo jos menee ilman! :D Ei missään nimessä pahalla, mietin vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luotto poni ;) en mää tuossa ees silleen aatellu ettei mulla oo kypärää, mutta ei mulla tulis kyllä mieleenkää lähtä normaalisti ratsastelemaan ilman :D

      Poista