lauantai 14. helmikuuta 2015

Mun päivä - videolla!

Tää myday on ollut kaikista toivotuin postaus nyt lähiaikoina, joten viimein päätin toteuttaa tän! Video on kuvattu siis jo viime viikon sunnuntaina, pahoittelut että tää tulee vasta nyt. Siinä taidankin kertoa kaiken oleellisen, joten eiköhän mennä suoraan asiaan! ;)




Ettei jää ihan kuvattomaksi tämä postaus, etsin muutaman (ajankohtaisen) kuvan vielä tähän :-)


Kuvakollaasi jonka tein vuodenvaihteessa, mun vuosi 2014!

Taas on vierähtänyt jo turhan pitkä aika siitä, kun viimeksi tän ponin kyytiin pääsin :c

Lotan wanhojen tansseja kattomassa ja kuvailemassa!

Pian tulee taas uutta postausta, on nimittäin aika paljon asiaa!
Tosi hyvää ystävänpäivää vielä kaikille! ♥


15 kommenttia:

  1. hahaa meri näytän nii tyhmältä mut tuo nacho kohta XDDD ja hyvä tää !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD no eiköhä me kaikki näytetä.. Haha jep, kiitti mappe!

      Poista
  2. Heti ku näin et oot tehny mydayn olin ihan sillee "JESS!" :D mut tosiaan toi video oli tosi kiva :)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö kiva video :)! Lisää vaa tämmösiä ;)

    VastaaPoista
  4. jee tosi kiva postaus!!!

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus ja mulla on samanlainen paita kun sulla. Siis tommonen jännä "huppari", jossa lukee geniale :D

    VastaaPoista
  6. oiii ihana video Meriii!! Just tommosii on kiva kattoo, lisää vaa näit :)

    VastaaPoista
  7. Oon seuraillu pidempääki sun videoita youtuben puolella ja itseasias vasta vähän aikaa sit innostuin lukee myös tätä sun blogia! Tosi kiva postaus jälleen, näitä on kiva lukee :)

    VastaaPoista