sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Koulusatulalla :)

Olin taas lauantaina ratsastamassa Roilla. Tällä kertaa Lotta oli mukana, tavallaa opettamassa ku mulla ja Roilla ei oikee sujunu sillo aijemmin satulan kans, nii aateltii sitte Lotankaa et sen ois hyvä tulla joku kerta mun mukaa ja vähä neuvoo ku se käy sillä enempi opetuksessa. Nii nyt Roi kyllä toimiki kans paljon paremmi! saatiin myös lainaan koulusatula :)

tosiaa mun ilmeet oli välillä aika kivoja.. :D

Menin koko tunnin puolipitkällä ohjalla ja Roi tosi hyvin venytti kaulaa pitkälle ja alas. Aluksi iha käynnissä työstin sitä pääty-ympyrällä molempiin suuntii et sain pohkeet läpi. Ravissa sama juttu, ja Roi kuunteli tosi hyvin ja huomas oikeesti eron siihe mite se oli mulla aijemmin satulalla menny!
Taija tuli myös tallille nii se sit kuvas mua (:





pohja ei edelleenkää oo kauheen hyvä ku on uus hiekka eikä oo keretty kokonaa lanata, nii on vähä upottava

 
 


tuossa vaiheessa fiilikset oli oikeesti mahtavat!

Käytii vielä tarhassa laukkaamassa, mutta siitä on taas vaa videoita nii ei edelleenkää oo laukkakuvia. Mutta Roi meni siinäki hyvi ja rauhassa (: loppuun vielä video meijän menosta saikun jälkeen!





2 kommenttia:

  1. Meette kyllä hyvin ja kiva kun poni on kunnossa! :) Tsemppiä jatkoihin, teiän menoo on aika niin kiva kattoo! :D

    VastaaPoista