sunnuntai 2. marraskuuta 2014

2 years together ♥


Tasan kaksi vuotta on kulunut siitä, kun talutin tuon maailman kauneimman ponin ulos trailerista tallin pihaan. Ollaan tehty paljon töitä sen eteen, että ollaan päästy tänne asti. Kaikkeni oon ponille antanut, ja on ollut ilo viedä sitä eteempäin, ja nähdä kun se kehittyy. Roi on opettanu myös mulle tosi paljon, ja nää viimeset kaks vuotta on antanu mulle ihan hirveesti ja kasvattanu mua ihmisenä.





Tällä kertaa en kirjoita niin pitkää tekstiä, enkä "meidän tarinaa", mutta aiheeseen liittyen saattaa tulla piakkoin uutta postausta, ja silloin saatte myös videon. Nyt saatte kuitenkin tältä kesältä kuvia, meidän ihanista yhteisistä hetkistä!















You are the light that always shines


You are the one.


21 kommenttia:

  1. no siiiis ihania kuvia erityisesti jotku 😏😏 juujuu olipas kiva ja onne vaa teille 2 v juyy !! :D

    VastaaPoista
  2. Onnee kuluneista vuosista! Ihania kuvia ❤

    VastaaPoista
  3. Nää kuvat, laatu ja tunnelma, jotain aivan ihanaa! <3 onnea teille!

    VastaaPoista
  4. Onnea tosi paljon teille! ♥ mullakin tulee ellin kaa 16pv kaks vuotta täyteen ♡ :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon jatta <3 onnea teillekin näin etukäteen! ;)

      Poista
  5. oii tosi paljon onnee <3 Ootte niin tuitui pari Roin kanssa :3

    VastaaPoista
  6. Niin ihania kuvia! kumpa mullakin olisi oma hevonen!♥ te sovitte yhteen!♥

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia! teidän menoa on aina ollut tosi kiva katsoa ja Roi näyttää niin tyytyväiseltä ponilta :')

    VastaaPoista
  8. XDDD "kaikkeni oon ponille antanu" salli mun nauraa :DDDDD olen kuullut että jokakerta kun roilla on ollut jaloissa jotain 'vikaa' että se on ollut saikulla, niin lottapa on sen melkein yksin ollut kuntoon hoitamassa, okei oothan sä käynyt jopa muutaman kerran tallilia saikun aikana.. kun tämä vimeinenkin roin saikku oli sen takia, että roi kaatui sinulla esteellä, etkä edes kylmännyt sen jalkoja/loimittanut ja veit vain tarhaan. olen jo kauan aikaa seurannut tätä sinun blogia ja pakkohan se on myöntää että olet hyvä kirjoittamaan ja kerrot kuinka olet kaikkesi ponin eteen tehnyt ja se kuulostaakin todella uskottavalta, mutta todellisuus on ihan toista...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Salli mun nauraa XD tuskin mua tai ponia tunnet, jos noin väität. En ees vaivaudu vastaamaan kunnolla, kun et asiasta selvästikään tiedä mitään. Ja näin selventääkseni, tuolla tarkointinkin ratsastusta ja Roin eteempäin viemistä. Että miten voit muka väittää etten Roita oo sen saikuilla hoitanut? Tai muutenkaan väittää jotain tuollasta. Tuo alkaa mennä jo aika säälittäväksi..

      Poista
  9. Et kai laita videoon jason castron you are biisiä kun oonakin siitä just teki videon? toivon että oot löytänyt jonkun toisen biisin, mutta onnea jokatapauksessa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan se mun video on ollu jo tosi pitkään valmiina, paljon ennen kun oona julkas sen videon, mutta ei tosiaan oo tuo biisi siinä :D kiitos kuitenkin!

      Poista