tiistai 16. kesäkuuta 2015

Laitumella - kuvapostaus

1.

Otettiin muutama kuva viimeksi tallilla ennen ratsastusta tuolla laitumella, niin ajattelin nyt tehdä ihan oman postauksen näille. Kuvista tuli mun mielestä ihan kivoja, vaikka Roi ei halunnutkaan oikeen poseerata kameralle tällä kertaa. Pidemmittä puheitta voidaan kuitenkin mennä itse kuviin! :)

2.
Eppo ♥

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Pari julkaisematonta kuvaa vielä ratsastuksen lopusta
13.

14.

Mikä kuvista oli lempparisi?

Niin ja muuten, mulla on huomiselle ja ylihuomiselle tosi kivoja suunnitelmia, niistä lisää heti seuraavassa postauksessa. ;)

16 kommenttia:

  1. 3 oli ehdottomasti paras! <3 :)

    VastaaPoista
  2. 3 ja 10 kuvat on parhaita! Kaikki kuvat on ihania. Minkä kokonen toi Eppo poni on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Se on n. 110cm tai pari senttiä päälle :)

      Poista
  3. 9 on paras <3 ja jes postauksia ootellessa! ;p

    VastaaPoista
  4. 10. ja 12. oli mun mieleen, aivan ihania kuvia kaikki! ♥♥

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus, 3 ja 14 oli mun lempparit! :)

    VastaaPoista
  6. tosi hauskoja ja ihania kuvia! Mun lemppareita oli 9, 10 ja 14! :D

    VastaaPoista
  7. 7, 10 ja 11! ehdottomasti parhaat ♥

    VastaaPoista
  8. 3 ja 10 on mun lempparit :) sinut on muuten haastettu --->http://myandponylife.blogspot.fi/2015/06/85-haaste-hevosbloggaajille.html

    VastaaPoista