keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Rippikuvia Roin kanssa!

(..köhköh vaan kuukauden myöhässä..)


Heeips! Eilen tosiaan käytiin ottaa äitin kans mulle niitä rippikuvia Roinki kanssa. Kuvien ottaminen oli vaan yhtä tuskaa, kun kaiken maailman öttiäiset pörräs ympärillä, niin poni kuin minäki oltii iha hermona :D Mutta onneksi saatiin pari ihan onnistunuttakin kuvaa.. :)
Niin ja eilen tuli muuten ostettua se kauan kaipaamani pitkä putki, ja se oli sitten ekaa kertaa kokeilussa näitä kuvia ottaessa. Eli jatkossa luultavastikin sitten luvassa parempia kuvia!
ps. Nyt on muuten se sävyte päässä, ja vaikka näistä kuvista aika huonosti näkee niin hiukset siis väliaikasesti sellaset kuparinruskeet :)


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
9.

10.
ja mun piti muka hymyillä, oon iha järkyttynee näköne :D

11.

12.

13.
eikää tää on ehkä paras kuva ikinä :D omistan laaman

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.



Oliko lemppari kuvaa? :)


41 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. heei just samat ku mulla! :D kiitti kommentista (:

      Poista
  2. Wau, kaikki nää oli tosi ihania kuvia!:)

    VastaaPoista
  3. Wau meri! Ihan mahtavia kuvia! En koskaan ennen oo tullut kommentoimaan näihin mutta nyt oli vaan ihan pakko. Vaikutat ihan mahtavalta ihmiseltä ja ois niin mukava tutustuu suhun paremmin!:)

    VastaaPoista
  4. 3 ja 17 oli mun mielestä parhaat :-) vaikka ihania kuvia kaikki !

    VastaaPoista
  5. Noi kaikki oli tosi ihania ! Tykkään kuitenkin tosta 8 :D

    VastaaPoista
  6. 2,6 ja 19 oli mun mielestä upeita! :)

    VastaaPoista
  7. Nuo kaikki oli aivan ihania! Nii ihanat värit ja kaikki! Tuo laamakuva on kyl paras XD noei vaan en osannu päättää parasta :/ mut ihanat te ootte! <3 ja huomas noista hiuksista ainaki eroa! :)

    VastaaPoista
  8. 17. ehdoton lemppari!

    VastaaPoista
  9. 13. Kuvaa teit parhaite XDD 17 oli kans ihnu ! <3

    VastaaPoista
  10. 12 ja 17 oli mun mielestä söpöimmät :3

    VastaaPoista
  11. 12,14,15 oli mun lemppareita ja oot kyllä aivan äärettömän kaunis ja aivan ihana mekko! :3 Roiko söppänä (:

    VastaaPoista
  12. Wau mitä kuvia!!! :) ja aivan iiihana mekko, sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
  13. 2, 6 ja 20 on ihanii <3 :D

    VastaaPoista
  14. 19 20 ja 13:D ❤️

    VastaaPoista
  15. kivoja! paitsi toi likanen huopa vähän pilaa kuvia :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tuo musta kyllä kovin likane ees oo :D eikä toho hätää muuta ollu. mut kiitoos

      Poista
  16. No kaikki oli niin IHANIA, mutta 2,8,11 ja 20 on mun lemppareita ;)

    VastaaPoista