lauantai 19. heinäkuuta 2014

kuvia & kuulumisia

Heei! Tähän väliin taas lifestyle postaus, mutta huomenna saan kuvaajan tallille joten sitten saatte taas Roin kuulumisia :) Oon kuvaillu tässä nyt melko paljon, koska oon ihan rakastunu tohon uuteen putkeen! Kulunu viikko on ollu aika perus settiä, mutta nyt oon vähä sairas. Seuraavat kuvat kertoo vähän enemmän, ja kun mulla ei oo nyt hirveesti mitään kerrottavaa, nii tää on enempi tällanen kuvapostaus.



nää ei ollu oikeesti hyviä :D

näitä sitte popsittu tässä viimeset pari päivää aika reilusti



tosiaa satanu tässä muutamana päivänä iha kivasti

nää ihanat piristämässä mua täällä ;)






näissä näkyy vähän paremmin toi hiusten väri, tai no, se mitä siitä on vielä jälellä :)








Siinäpä oli pikasesti väsätty pieni postaus, ja muutama kuva :) Toivottavasti jaksatte lukea välillä tällasiakin postauksia!

10 kommenttia:

  1. Oot ihan super nätti :)

    VastaaPoista
  2. Nam bj..<3 ihania kuvia taas! :)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja oot tosi kaunis:)! voisiks sä laittaa johonki postaukseen kuvan siitä uudesta putkesta?

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja kiva postaus jälleen kerran! :) Miltä tallilta te muute ostitte roin? :)

    VastaaPoista