perjantai 9. toukokuuta 2014

Töitä ja sairastelua



Moikka! todella hyvä otsikoiden keksijä ilmoittautuu..
Taaskaan en oo saanu yli viikkoon kuvaajaa mukaan Roille, joten tähän väliin saatte pienimuotoisen kuvapostauksen, muustakin kuin ratsastuksesta. Ajatus ei vaan oikeen kulje näin kun sairaana olen, mutta katotaan mitä saisin kerrottua.

pari kuvaa oon tallilla kuitenki puhelimella ottanu,
joten saatte niistä nyt muutaman tähän :)




ponipojat on makoillu tarhassa nyt aika monena päivänä ja ottanu aurinkoa

Olin tosiaan tän viikon tetissä (työelämään tutustuminen) Hietasaaren Ponipihalla. Tallihan on sama missä mää alotin ratsastuksen, mutta sen jälkeen siellä on vaihtunut yrittäjä ja hevoset parikin kertaa. Tetin piti kestää maanantaista perjantaihin, mutta kappas mää satun just nyt sitten sairastumaan, ja mun tetti loppu jo keskiviikkoon. Mulle nous siis aika kovakin kuume.
Siellä kuitenkin kerkesin tehä vähän kaikenlaista aamutallista alkeisryhmien talutukseen, hoitaa niin hevosia kuin tallejakin yms. Oisin toivonut pääseväni myös ratsastamaan, mutta se olisi luultavasti ollut vuorossa viimeisinä päivinä jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Välillä oli aika rankkaakin, kun yksin joutui kokonaisen tallin siivoamaan tms, mutta henkilökunta oli tosi kivaa ja tykkäsin muutenkin tallista aika paljon, kaikkein mukavinta kuitenkin oli ehkä päästä tutustumaan uusiin hevosiin ja poneihin.

nää kuvat kertoo aika suuren osan mun työstä siellä

tällasiinki kavereihin pääsin tutustumaan ;)
oli muuten aivan ihania!


Dessa poni, yks niistä poneista jonka kans pääsin eniten touhuilemaan

Sellanen oli lyhyesti kerrottuna mun kolmepäiväinen tet-viikko.
Otettiin tässä muutama viikko sitten Pirpan kanssa vähän kuvia, joten tässä taas pari ei-heppakuvaa. :)


1.

2.
ihana irvistys

3.

4.

5.

6.


Tällanen postaus tälläkertaa, toivottavasti paranisin tästä nyt nopeesti, ja saisin jonkun mukaan tallille niin saisitte tuoreita ratsastuskuviakin! Mikä noista kuvista oli muuten teijän lemppari? :)

14 kommenttia:

  1. Hietasaaren Ponipiha vaikutti kivalta paikalta, tekstistä päätellen! :) Lempikuviani olivat tällä kertaa: 1, 3 ja 5.

    VastaaPoista
  2. Harmi, että sairastuit... :( Kivalta viikolta vaikutti, kaikki tallityöt on raskaita. Lempikuvani oli 3. ;) Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on, varsinkin jos paljon tekee. Ku ite tottunu siihen että kotona täyttää aina pari pussia heinää ja yhen karsinan putsaa, niin tuolla kun piti monta nii kyllä siinä lämmin tuli :D ja kiitos paljon! (:

      Poista
  3. Voi harmi ku sä just tulit kipeeks ku olit tetis :l 2 ja 4 oli mun lemppareita kuvista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, ja vieläku sairastelen tosi harvoin nii just nyt sitte piti.. mutta kiitti kommentista (:

      Poista
  4. 4 ja 6 olivat parhaita

    VastaaPoista
  5. Olen ajatellut mennä vuokraamaan aholle,mutta en yhtään tiedä mikä hevosista/poneista minun pitäisi valita,joten voisitko sinä auttaa minua? Olen 148cm pitkä painan n.40 kg olen hypännyt 60cm ja tykkään oikeastaa kaiken korkuisista poneista ja hevosista,reippaista mutta ei kuitenkaan liian reippaista kauramoottoreista. Olen harrastanut ratsastusta n.8kk.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahollehan suositus on jos menee vuokraamaan, että ratsastuskokemusta löytyisi useampaa vuotta :) mutta tuon perusteella sulle vois olla aika hyvä ainakin inkkari, jessica tai pipari (:

      Poista
  6. mun mielestä paras kuva oli 6! Ja kiva postaus muuten ;) odotellessa seuraavaa! + odotellessa sua kuvaan taas jääliin päin :D ja pitäis taas muutenki nähellä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onneks valitsin sitte sen proffakuvaksi ;) ja juu kiitos, koitan tässä tulla ku saan viimeset kokeet pois alta, jo joop nähellään :3

      Poista