maanantai 16. kesäkuuta 2014

Naimalupa!

Heloou! Kerroinkin viime postauksessa että nyt sunnuntaina olisi mun konfirmaatio, ja tosiaan selvitty siitä ihan ehjin nahoin :D Kotona oli sitten juhlat, sukulaisten ja ystävien kanssa. Tuli räpsittyä sen verran paljon kuvia, että voisin osan niistä jakaa täällä teidän kanssa. Eli kuvapostausta luvassa!

1.

2.

3.

4.

5.
6.

7.

8.
tää on mun oma lemppari, ja se "oikee" rippikuva

9.

Mikä kuvista oli teidän lemppari?

nää pari kuvaa on vielä sieltä kirkolta



Kotona juhlittiin sitten sukulaisten ja muitten tuttujen kans, ja mullakin tuli pari kaveria käymään. Luvassa siis vielä lisää poseeraus kuvia!

minä muka pitkänä korkkarit jalassa ;)

best friends ♥





Helena ♥


Venla ♥

Pirpa ♥



Kiitos kaikille ihanasta päivästä!
Postaus nyt oli mitä oli, mutta ei mulla oo hirveesti kerrottavaa tosta päivästä, ne jotka on sen kokenu nii varmaanki tietää ;) Käyn ottamassa myös Roin kanssa rippikuvia, kunhan sopiva päivä löytyy, joten niitä kuvia tulossa sitten myöhemmin. Palaillaan!

12 kommenttia:

  1. onks tää sun postaus niinku life styleki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. postaus? ei, blogi ei oo lifestyle blogi, mutta sillon kun ei oo hepoista postattavaa ja löytyy jotain muita kuvia, niin voi sitten tulla muutama ei heppa-aiheinenkin postaus joskus, kun niistä on ihan tykätty.

      Poista
  2. Kiva postaus, mun lempparikuvat oli 6 ja 8! :)

    VastaaPoista
  3. OI MITEN IHANA TOI SUN MEKKO! mistä oot hankkinu?:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi kiitti!! :) tosin iha vaa seppälästä ostanu :D

      Poista
  4. Ysi todellakin ihanin!!! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustaki siin on onnistunu noi värit ja ku se on tollee erilaine :) ja kiitti!

      Poista
  5. ysi oli kivoin, näytät paljon nätimmältä kun hymyilet suu kiinni niin ettei hampaat näy! :) jotenkin luonnollisempi silleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah aijaa, oot varmaa ainoo joka sanoo noi :D tyylii kaikki muut sitä mieltä että hammashymy on mulla kivempi ja luonnollisempi, ja jotenki oon tottunu kuvissa hymyilee nii :D mut mielipiteensä kaikilla, kiitti (:

      Poista
  6. no ollaampas kuumiksia ;) ♥ tuuppas sitte munki juhliiiii!

    VastaaPoista