perjantai 6. kesäkuuta 2014

Vastaukset videolla

Huh, kerkesi vielä tämän illan aikana ladata tuo video, tosiaan jo taas kolmesta lähtien rendeerannut ja latautunut youtubeen, ja nyt vasta sain sen tänne :D
Suuret pahoittelut oikeesti, ettei video oo tuon parempi, ja tuli ihan sikana näköjään rendeerausvirheitä, mutta en pystynyt vegasissa katsomaan koko hommaa koska lagi niin paljon. Ja kuten videolta näätte, tapahtui aika paljon vastoinkäymisiä ja videosta tuli tosi pitkä, eikä aivan kaikki kysymykset siihen mahtuneet. Sen myös sanon, että anteeks hirvee sönkötykseni koska en meinaa ees ite saaha kaikissa kohissa selvää mitä puhun.. :D mutta empäs selittele enempää, tässä nää vastaukset!
Palaillaan sit riparin jälkeen :)


 

8 kommenttia:

  1. kyllä mä ainaki sain sun puheest tosi hyvin selkoo ja tää oli tosi kiva videolla :) vähä kivan kuulosta toi sun murre :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ainii en ees aatellu et puhun jotai murretta koska oulu :D mut kiitti! (:

      Poista
  2. Tää oli tosi kiva!:) hyvää riparia!

    VastaaPoista
  3. Kiva tää :) Meri oot yli 160 woou oot kasvanu siis mää oon ehkä 156 :D:D

    VastaaPoista
  4. ää mini XD oltii tyylii viel saman mittasii sillo hoitamas ja olin 158 :D mut nytte oon kasvanu ku jollai mitalla oon 162 ja jollai 160 :D mut kiitoos!

    VastaaPoista
  5. Sain kaikista muista selvää paitsi siitä mihin vastasit ei valitettavasti,mitä siinä sanoit?:D

    VastaaPoista
  6. tiesin ettei siitä ssa selvää, itekkää en saa :D kysymys oli että onko roi unelmiesi hevonen

    VastaaPoista