lauantai 20. joulukuuta 2014

Bannerin tekijöitä?

Moikka! Kuten huomaatte, blogin ulkoasu on edelleen kovin syksyinen, ja kun kohta on jo joulukin, olisi aika saada vähän talvisempaa ulkoasua. Itse kun en bannereita osaa tehdä, musta olis tosi kiva jos joku vaivautuis taas tekemään mulle sellasen! Laitan tähän alas muutaman kuvan jota voitte käyttää, toki jos löydätte jostain muista postauksista parempia niin olkaa hyvä vaan.

Muuten mulla ei oo mitään erityisiä toiveita, aika vapaat kädet teillä siis. Ainut kriteeri on, että bannerin pitää olla talvinen.
Bannerit voitte taas lähettää mun spostiin, merirahikkala@gmail.com
Tekstinä tietenkin toimii taas sama Maasta se pienikin ponnistaa
Ja vielä sellanen, että jos meinaatte tehä bannerin, niin ois kiva jos kommentoisitte että teette, niin tiedän keneltä oottaa banneria! :)

















Suuret pahoittelut ettei kuvat ole tän talvisempia, mutta toivottavasti noista saa jotain tehtyä!
Jos vaan kiinnostaa, niin voin taas koota kaikki kivoimmat bannerit (tai kaikki, riippuu montako banneria tulee) yhteen postaukseen ja sanoa muutaman sanan jokaisesta :)
Kiitos jo etukäteen kaikille tekijöille!

ja hyvää joululomaa!

13 kommenttia:

  1. Lähetin banenrin sulle sähköpostissa:)!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mä voin varmaan tehdä, ainakin yrittää :).

    VastaaPoista
  4. Heitän tässä kohtapuolin säpöllä bannerin tulemaan (;

    VastaaPoista
  5. mä voin ainakin yrittää tehdä :) onko sulla mitää toiveita minkä kokonen se olis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oikeestaa, tai mulle on sillee ihan sama! Mutta kiva jos teet, ja älkää säikähtäkö, laitan väliaikasesti tuon oma tekemän bannerin, mutta vielä saa lähettää teijän tekemiä, että sieltä saisin jonku kivemman :)

      Poista
  6. Laitoin sulle tulemaan muutaman bannerin :)

    VastaaPoista