sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Takaisin heppahommiin

...kisahoitajana!



Lauantaina oli aikainen herätys, puin päälleni ja söin, ja lähdin kävelemään tien varteen mistä minut otettaisiin kohta kyytiin. Olin siis Jatan mukana hänen ja poninsa Ronin ekoissa koulukisoissa, toimin jonkinlaisena kisahoitajana ja tietenkin kuvaajana. Päivä meni nopeasti, koska itse kisapaikalla oltiin vaan noin tunnin verran, ehkä vähän reilu. Suoritus meni mun silmään oikein hyvin, ja mä ite tykkään tosi paljon kuvata, joten on aina kiva kun kuvat onnistuu ja on hyvä kuvauskohde! Mukava oli päästä taas heppahommiin mukaan, vaikka ratsastamaan en vielä päässytkään.


Jatta & Roni

Annika & Syppe



Tänään, eli sunnuntaina oli vuorossa toiset kisat. Alunperin mun ei ollut tarkoitus mennä mukaan, mutta päätin kuitenkin lähteä niin näin pitkästä aikaa Roitakin. Lotta oli mennyt jo ensimmäisen ratansa, joten kuvasin vaan toisen. Roi on aina melko jännittynyt kisapaikalla, mutta meni kuitenkin ihan hyvin tänään. Lotta varmasti kertoo omassa blogissaan lisää.
Otettiin vielä pari poseeraus kuvaa minusta ja Roista loppuun, mutta mikään niistä ei oikeen onnistunut. Oli silti kiva viettää viikonloppu pitkästä aikaa talleillen, vaikka melko nopeita oli molemmat tallipäivät mun osalta.

Sää oli tosi ihana ja lämmin varsinkin tänään, mittari näytti jo yli +15 astetta!






Ensi kerralla ollaankin jo sitten itse satulassa!
Mitä piditte pitkästä aikaa hevosaiheisesta postauksesta? :)

16 kommenttia:

  1. Kiva ku pääsit taas heppaileen, ja tää postauski on tosi kiva!:)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja kiitti parhaalle kuvaajalle ja hoitajalle ;* en tajuu miten joku voi olla nuin hyvä kuvaamaan :,D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana ♥ ja eipä mitää!
      Haha hyvä että kelpaa, on tuota tullu tehtyä nii paljo että alkaa pikkuhiljaa onnistuu ;)

      Poista
  3. jee tää oli tosi kiva, ihania kuvia! :)♥

    VastaaPoista
  4. Ihan mahtavaa että pääsit taas heppahommiin! :)
    Itse olen ihan uusi luikija tässä blogissa, mutta luin vanhoja postauksia niin pääsin perille teidän touhuilusta, sun blogi vaikuttaa ihan tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi kiva kuulla, tervetuloa! ;) kiitos myös tosi mukavasta kommentista (:

      Poista
  5. Kivoja kuvia!
    Missä muutes nuo kisat oli?
    Milloin aiot mennä itse satulaan?
    Tuo sinun toiseksi viimeinen poseeraus kuva oli ihana;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!
      Lauantain kisat oli abc-tallilla, sunnuntain äimärautiolla. Itse nousen satulaan ensi viikon aikana mahdollisimman pian, mutta viimeistään viikonloppuna :)

      Poista
  6. Kiva, teetkö sitten postsuksen kun pääset satulaan?
    Ja minun piti kysyä myös sellaista että mille leirille olet menossa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen, jos (toivonmukaan) saan jonkun kuvaamaan! Ja mulla oli suunnitteilla mennä ylirannalle, mutta kukaan kaveri ei oikeen innostunut, joten en taaskaan pääse minnekään :/

      Poista
    2. Minä olen menossa Sarintallille ja voin suositella paikkaa:) menen itse 4leirille=)

      Poista
    3. Joo oon kyllä käyny siellä monestikin, ihan kiva paikka mutta en ehkä leirille enää halua.. :)

      Poista
  7. Täytyy sanoa, että ihana tuo Lotan kisatakki! Tollanen kivan pirtee ja erottuu hyvin muista :D Kiva postaus ja tosi kivoja nää kuvat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe oikeestaan se oli meijän kaverilta lainassa, mutta jep toi on kyllä tosi kiva! ;) & kiitos kovasti (:

      Poista