lauantai 4. huhtikuuta 2015

Hevosmessut & muita suunnitelmia


Hyvää pääsiäislomaa kaikille!


Nyt mulla onkin melko paljon ja tärkeitä asioita kerrottavana! Oon ruvennu miettii paljon jo tulevaa kesää sekä asioita mitä haluan kokea ja oikeasti myös toteuttaa niitä. Haluan että kesästä tulee mahtava ja ikimuistonen, joten nyt on jo aika tehä kaikkea mitä on halunnut joskus päästä kokemaan ja muutenkin viettää kaikkien aikojen paras kesä.
Näihin suunnitelmiin kuuluu muun muassa One Directionin keikka! Kaikki ei oo vielä täysin varmaa, mutta saatavilla olisi hyvät liput jos muuten saadaan asiat järjestettyä. Lahteen olisi tarkoitus mennä yöpymään keikkaa edeltäväksi yöksi, ja sitten lauantaina nauttimaan itse keikasta Helsinkiin. Ootan sitä ihan tosi innolla, ja viime päivät onkin mennyt vaan fiilistellessä hyvää musiikkia kuunnellen ;)




Polvi on mennyt taas paljon parempaan suuntaan - fysioterapeutilla käyty ja tikit otettu pois, kävelykin on jo paljon helpompaa. Turvotusta on vielä aika paljon jalan sisäsyrjällä, mutta muuten taas parempaan päin!





Ostoksia on tehty jonkin verran tässä viime päivinä ja toivottavasti ensi viikonloppuna taas lisää, mutta enemmän niitä heppapuolen tarvikkeita tällä kertaa. Olisi nimittäin tarkoitus lähtä Tampereelle hevosmessuille Lotan kanssa! Ennen en olekaan siellä käynyt, tai muutenkaan kovin usein missään hevostapahtumissa. Hauskaahan tässä on se, että päästään matkustamaan taas ihan eri puolelle Suomea, kun kaikki tuolla etelämpänä vaan vetää mua niin paljon puoleensa. Muutenkin toivon että pääsisin näkemään muita bloggaajia sekä tietysti kaikkea muuta mielenkiintosta mitä ohjelmassa on. Luultavasti ollaan vaan sunnuntai, koska muuten pitäisi etsiä majoitus ja kaikki.

Musta olis myös tosi kiva jos joku teistä on menossa tuonne, että tulisitte moikkaamaan meitä tai vaihtaa pari sanaa! On aina tosi kiva nähdä kasvotusten ihmisiä jotka seuraa mun menoa, ja muutenkin tavata uusia tyyppejä joihin on saattanut täällä blogimaailmassa tutustua!


Nää kuvat on viime viikonlopun Kajaanin reissulta :)

Kokeilussa uus takki!



Oli tuota lunta vielä kinoksiksi asti tuollakin, tosin nyt on alkanut vähän taas sulaa lisää...





Mitä suunnitelmia teillä on kesäksi? :)
Onko kukaan muu menossa tuonne 1D:n keikalle?
Entäpä ens viikonlopun heppamessuille?

20 kommenttia:

  1. Mulla ei kauheesti oo suunnitelmia kesäksi, mutta ainakin ulkomailla käyn ja sitten tietenkin oon mahollisimman paljo tallilla :-) Itekki oon menossa ekaa kertaa hevosmessuille, mut meen vaan eri päivänä kuin sä :/ Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mutta harmi et mennää just eri päivinä, tosin mulla ois ehkä mahollisuus tulla molempina jos löyetään se majotus :)
      Kiitos!

      Poista
  2. hitsi, oltais todennäkösesti tulossa kaverin kanssa lauantaina heppamessulle! Kun täältä vantaalta kestää vähän aikaa tulla niin voitais lauantaina olla sielä kauemmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meilläki on vielä vähän auki nää suunnitelmat että saatetaan olla siellä jo lauantaina, mutta harmi jos menee just et ollaa eri päivinä :/

      Poista
  3. Ihania kuvia, oot tosi kaunis :) videopostausta tuolta heppamessuilta tai jotakin mydaytä ois kiva nähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja joo voisin ehkä tehäkki, kiitti ideasta :)

      Poista
  4. Kiva postaus! Mäkin oon muuten tulossa siskon kans tuonne One Directionin keikalle :D Tosi ihania & pirteitä kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa vähänkö kiva :D ja kiitos kovasti Tiitu!

      Poista
  5. Ihania kuvia! Itelläni ei oo kesäksi muita suunnitelmia kuin pesisleirit ja ratsastusleiri :)

    VastaaPoista
  6. Kivoja kuvia! Olen tulossa kavereitten kanssa 1D keikalle :)

    VastaaPoista
  7. Heii mä oon kans tulossa sunnuntaina tampereen messuille Tiian kanssa, joten näkyillään! :3

    VastaaPoista
  8. Kiva postaus, ja itsekin olen 1Dn keikalle tulossa enkä kyllä malta oottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo määki oon iha hirveen innoissaa siitä! :D
      Kiitos elli (:

      Poista
  9. Kivoja kuvia! Ite en pääse kumpaankaan, mutta toivottavasti sitten ensi vuonna. :) Hyvää pääsiäislomaa sullekin! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, mutta toivottavasti ens vuonna nii! Kiitos kovasti :)

      Poista
  10. Mullaki on ollut tikit kädessä ko kerran onnistuin repäsemään mun käden : )

    VastaaPoista