torstai 16. tammikuuta 2014

Toivekuvat :)

Tässäpä nyt nää toivekuvat! :) Kerkesinki tehä tän jo nyt ku oon sairaana. Tuli ihan kivasti toiveita, joten postauksesta tuli aika pitkä. Tosin en ihan kaikkia toiveita voinut toteuttaa, koska en vaan keksinyt joihinkin, tai ei ollut yhtään kyseiseen toiveeseen vastaavaa kuvaa, jota en voinut myöskään kuvata enää jälkeenpäin. Kuvat aika hevosaiheisia, mutta eikös tää oo heppablogi ;) ..ja sitten itse kuviin!


Ensimmäinen kuva Roista



Roi riehuu



Roi söpönä 



hyppy



korkein esteeni
videolaatu

paras kuva Ellistä
ei oo enää vanhoja kuvia mistä ois löytyny varmaan parempiakin :/

 paras kuva Roista
en löytäny tähän hätään parempaakaan

minä hevosen selässä



Roi ja hevoskaveri

muuta ei ollut

hetki jonka haluan elää uudestaan



ensimmäinen tunti aholla vakkarina



epäonnistuminen



onnistuminen



pukki



paras poni Roin jälkeen



mieleenpainuvin hevonen

videolaatu

tipun



hauska kuva minusta ja Roista



ikävä



kipu
(hevosten kanssa sattunut)

suru



ilo



hetki jonka haluaisin takaisin

anteeks tää laatu

minä ja Nessi



minä ja Prillan



hyppy Prillanilla



kielto



maastoeste



Aholla



ensimmäinen kuva minusta ratsailla

olin tässä ratsastanut kyllä jo yli vuoden, mutta vanhempia ei ole!

kuva minusta ja Lotasta

XD

kuva minusta



paras kaveri



Roin satulahuovat



hienoin kuva minusta ja Roista

näitä on kyllä paaaljon muitakin, mut otin nyt tän :)


muisto



ratsastuskoulu



kännykkä



noloin kuva minusta (yks niistä)

kavereilla ois varmasti vielä parempia.. :D

poni jolta olen oppinut eniten



poni jonka haluaisin takaisin



ihanin hetki



kesä



syksy



talvi


14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) Ja ihana Prillan oon seurannu teitä (? en oo varma mutta jotain Prillanin ratsastajaa) pari saattaa olla enemmänkin vuotta sitten ja rakastuin tohon poniin, pakko kysyä miksi lopetit Prillanilla ? Ja voitko tehä siitä joskus postauksen ja laittaa siihen jotain videoitakin ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja lopetin lillanilla oikeestaan pariinki kertaan.. ensin sille oli tulossa varsa kesällä, nii jouduin lopettaa. talvella sain taas jatkaa uuestaan, kunnes kasvoin pitkäksi, ja tais siinä olla jokin muukin syy. pian sen jälkeen poni lähtikin ylläpitoon, mutta pari kertaa sen jälkeen kun olin lopettanut vuokrauksen kävin vielä sillä ratsastamassa. suurin syy taisi kuitenkin olla se että olin aika pitkä jo sille. ja voin mää tehä jossain vaiheessa :)

      Poista
  2. mitä tossa kipu kohdassa sulle oli käyny? Oliks joku heppa purassu vaii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tipahdin eräältä ponilta, joka tämän jälkeen 'hyökkäsi' kimppuuni ja alkoi purra mun jalkaa. itellä tais tajukin mennä hetkeksi, kun muistan vain jossain vaiheesaa avaavani silmät enkö tajunnut mitään, tunsin vaan hirveen kivun jalassa ja tajusin että sitä purraan edelleen.. :D

      Poista
  3. Ihania kuvia :3 tästä postauksesta mulle itelle tuli jotenki kauheen ilonen olo :D oot muuten ihan sairaan kaunis !

    VastaaPoista
  4. kuka toi poni on jonka halusit takas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahon tallilta Nessi :) se on osassa muissakin kuvissa.

      Poista
  5. Oikeesti olis niiiin kiva tutustuu suhun, ku vaikutat jotenki niin hauskalta tyypiltä!:D Mut joo, kiva postaus!(:

    VastaaPoista
  6. Voisitko linkittää tuon aholan ratsastuskoulun, kun en itse sitä löydä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen löytää kun kirjoittaa googleen ahon talli :)

      Poista