perjantai 24. tammikuuta 2014

Vähän kuulumisia

Hups, en oo taaskaan postaillu yli viikkoon, kun kerta kaikkiaan ei oo ollut mitään postattavaa.. Aattelin nyt kuitenki kirjottaa jonkinlaisen kuulumispostauksen tähän väliin.
Menin nyt pari päivää peräkkäin Roilla, joka oli aika kiva aluksi. Ravi on selvästi meijän vahvuus, ja varsinki jälkimmäisenä päivänä tuli tosi kivoja pätkiä. Mutta suuri ongelma tällä hetkellä on laukka, Roi ei kertakaikkiaan jaksa kantaa itseään siinä vielä, tai muuten vaan ei keskity tai pelleilee, se vaan juoksee. Tunnit on yleensä mennyt siihen asti oikeen kivasti, mutta kun nostaa ensimmäisen laukan, mun pää räjähtää hetken siitä myöhemmin. En tiiä miten se laukka on nyt menny noin huonoksi, vissii nää säät koitu kohtaloksi, ku vielä alkutalvesta Roi laukkas ihan hyvin ja rauhassa. Siksipä jätin laukat kokonaan pois toisena päivänä, kun sai keskiviikkona sen kaa jo ihan tarpeeks tapella. Se tais olla ihan hyvä ratkasu, koska sillon meni jo paljon paremmin kun edellisenä päivänä. Pitää taas muistaa edetä rauhassa!
Tarkotus ois kans huomenna lähtä maastoilee, jos saan ponia lainaan. Ja sunnuntaina luultavasti tulossa sitte kunnon postausta talleilusta :)





tässä siis Pallo poni jolla menin joululomalla :)
kamala laatu :d

eikä oo muuten vuokraukseenkaa enää kauaa! Mellu ♥
oon ite aika vaiheessa mut sulonen poni ;)

Mulla on muutenki ollu vähä huono viikko, ärsyttäny asia jos toinenki. Koko aja pitäny tehä jotain tai olla jossain, mut loppujen lopuks en oo kerenny tehä mitään. Tuntuu ettei enää mikää jaksa kiinnostaa, ja kaikki on huonosti.. Suoraan sanottuna siis ärsyttää :D
No mutta, eipä mun pitäny alkaa tässä surkuttelemaan mun surkeeta elämää, vaan tehä tällanen pieni kiva postaus viikon tauon jälkeen. Mää tykkään oikeesti pitää tätä blogia, ja kiva nähä että näinki moni seuraa mun ja Roin (ja välillä muitakin) touhuja! On tosi kiva saaha mukavia kommentteja, jotka oikeesti piristää päivää :) Koulussaki on aika vaikeeta ja rankkaa nyt, enkä meinaa löytää mistään mitään positiivista. Mun pitäs oikeesti kääntää mun asenne positiivisemmaks kaikkea kohtaan :D Mut siis tän jutun pointti oli että kiitos kaikille ihanille 140:lle lukijalle!



Rona tykkää leikkiä jänistä ;)

näissä syksyn kuvissa oli niin kivat värit, et halusin tähä talven keskelle vähä väriäki :)




Tähän loppuun vielä lyhyesti.. Surukseni tässä muuten huomasin, että kun vajaa viikko sitten lisäsin videon myös youtuben puolelle, katsoja määrä oli vaivaiset pari sataa! Huhuu missä kaikki tilaajani? Okei, aika turha mun on täällä siitä valittaa, mutta hieman surullista, koska itse tykkään kuitenkin vielä videoita tehdä. Tässä siis kyseinen video, koosteen tapaista parilta viime kerralta joista jo postausta tullut :)


14 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:) video oli ihana ja olenkin kommentoinut youtubeen:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kun sää jaksat lähes aina kommentoida :) kiitos paljon!

      Poista
  2. Ihana video, mutta osissa pätkissä toi Roin kyrpä häiritsee :D

    VastaaPoista
  3. :DD noko se tykkää aina nii paljo maastakäsin jutuista nii.. xd mut joo kiitti!

    VastaaPoista
  4. Ja muuten vielä onko Roilla tasaiset askeleet, kun noissa videoissa näyttää ainaki, tai sit sää oot vaa nii hyvä ratsastaan!;) Ja arvaa tekeekö mieli laukkaamaan ku katto tota sun videota, ja mun lämpösellä ei voi laukata ku ei osaa ratsastajan kans:D
    Mun ja mun hepan blogi jos ees kinostaa:D http://heposblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sillä oikeestaan oo erityisen tasaset askeleet, ainaki mitä pari kaveria sanonu jotka sillä on menny, ja muistan itekki kyllä ekat kerrat mite vaikee siellä oli istua! :D ja joo itekki haluisin jo päästä työstää sitä laukkaaki, ku aika ravipainotteista ollu jo jonkun aikaa tää meijän meno!
      Oon käyny muuten monesti kattoo jos oot kirjotellu sun blogiin, mut vielä en oo lukija :) kiva blogi sullakin!

      Poista
  5. jooo meillä oli toi ihan sama ongelma tuben kaa, siel on aika kuollu meno nykyää! mut joo tosi kiva postaus ja super ihana toi video :) teijä meno näyttää tosi hyvältä, roi on menny paljon parempaa suuntaan ja ootte kehittyny! (:

    VastaaPoista
  6. ihana! tee ronasta video/postaus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja joo oon aatellukki tehä. jos jotain vaan kiinnostaa, nii voisin tosiaa tehdä :)

      Poista
  7. roin kyrpä XD miks repesin :DD

    VastaaPoista