tiistai 28. heinäkuuta 2015

Maastoilua ja uittoa



Moikka! Tähän väliin taas tavallista kuulumispostausta, kun kuvia on kertynyt pitkin päiviä sieltä sun täältä. Oon käynyt aika paljon nyt Äimärautiolla, josta tein kesän alkupuolella postausta kun ratsastin Lena-nimisellä hevosella. Nyt kuitenkin menin eri ponilla, jota olin aijemminkin saanut jo hetken kokeilla kun oon ollu kavereita kuvaamassa. Sillon kun itse olin tunnilla, lähdettiin käymään uimassa ponien kanssa, ja oli kyllä niin kivaa! Uittaminen on vaan joka kerta yhtä mukavaa, mun kohdalla se on aina pelkkää hymyä. Pakko päästä tän kesän aikana vielä uudestaankin uimaan, ja ehkä sillon saisin myös kuvia sieltä!


Pääsin hetkeksi myös tän jättiläisen selkään, kun olin joku aika sitten kavereitten tuntia kuvaamassa.

Tässä siis Feta-poni jota olin uittamassa! (myös alun kuvissa)



Oon tässä pitkin kesää ollut pari kertaa Jatan mukana kisoissa, joten ajattelin laittaa vielä muutaman kuvan Haapaveden kisoista, että tässä postauksessa olisi jotain sisältöä. Hirveästi en oo muita kuin Jattaa siellä kuvaillut, mutta muutama kuva on tullut otettua.

Tää poni oli vaan niin sulonen! :D



Jatta & Roni




Ellin kanssa ollaan päästy maastoilemaan, ja oli kyllä taas super kiva lenkki viimeksi, vaikka vettä tulikin välillä aika rajusti. Kerran Elli rupes vähän pelleilee, mutta muuten meni oikeen kivasti, kiipeiltiin ja laukkailtiin pitkin maita ja mantuja, mutta tällä kertaa vauhtia oli vähän vähemmän. Mukavan rento maasto ilman satulaa. :)




Oulunsalon hepat on viettänyt nyt lomansa, joten tuntipostaukset jatkuu pikimmiten! Tosin tämän viikon perjantaina en vielä pääse tunnille kun sillon mulla on synttärit, mutta seuraavalle viikolle oonkin tunnin jo varannut. :) Lisää Ellin kuulumisia tulee toivottavasti kuitenkin ennen ensi viikkoa!

11 kommenttia:

  1. Nuo kuvat on ihania❤️ Onko sinulla Oulunsalon ratsastuskoulussa vakio paikkaa? Kun menet silloin perjantaina ratsastamaan niin ketä toivoit ?tunnille/toivoitko ketään? Kaipailetko silloin perjantaina kuvaajaa, ja moneltako se sinun tuntisi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vakiopaikkaa, mutta yleensä käyn perjantain klo 20-21 tunnilla, niinkuin ens viikollakin siis :) toivoin bassea ja ainahan kuvaaja on tervetullut, kun ei tiedä onko siellä ketään ottamassa kuvia (; + kiitos kovasti!

      Poista
  2. voi kuinka ihania kuvia! :3 feta poni on ihan älyttömän suloisen näköinen, onko uittaminen siis osana tunteja tuolla tallilla? ellinkin kanssa olette super söpöjä, mukava postaus taas kerran! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuolla pidetään ihan uittotunteja isoille porukoille, mutta me saatiin varattua tunti kaverin kans ihan kahestaan + vetäjä :) & kiitos paljon ihanasta kommentista taas! ❤️

      Poista
  3. Tosi kiva postaus jälleen, näitä on niin kiva lukea ♥

    VastaaPoista
  4. Joo tää on vanha postaus mut ihan pakko kommentoida. Toi sulonen poni kisoissa on mun ex-vuokris Vehkalan Karoliina. Se on kyllä aivan ihana pakkaus ♡ Vähän turhan säpäkkä vaan mulle :D

    VastaaPoista