maanantai 7. syyskuuta 2015

Kuvailua Bassen kanssa

1.

Viime perjantaina otettiin ennen tuntia Bassen kanssa kuvia, ja musta näistä tuli tosi kivoja! Poni oli oikeen kuvauksellisella tuulella, joten näitä tulee nyt aika paljon. Muuta kerrottavaa mulla ei taidakaan tällä kertaa olla, kun tunnista kerroin jo edellisessä postauksessa (käykäähän lukee jos ette oo vielä käynyt!) Eiköhän mennä sitten vaan suoraan kuviin.

Kaikki kuvat c) Linda, suuret kiitokset vielä hänelle! :)

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Mikä kuvista oli sun lemppari? :)
Ja onko tällaset kuvapostaukset ihan ok välillä, vai tykkäättekö että on enemmän lukemista?
Moikka!

27 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Mun suosikit oli 3, 11, 12 ja 14. Ja tälläset postaukset on myös kivoja! :)

    VastaaPoista
  2. Itse ainakin tykkään pelkistä kuvapostauksista muiden postausten ohella. Ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  3. Mun suosikki oli 3! Nää kuvapostauksetki on ihan kivoja :)

    VastaaPoista
  4. Kaikki kuvat oli tosi ihania, mutta 10 ja 14 eniten mun mieleen :)

    VastaaPoista
  5. aivan ihania kuvia ♥ kiva välillä tällänen kuvapostaus!

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! 12 ja 14 olivat lempparini :)

    VastaaPoista
  7. Oi että ootte vaan niin suloisia yhdessä! Suosikki kuvaa ei ole, kun kaikki on niin ihania, mutta pidän paljon tosta 12 ❤

    VastaaPoista
  8. 3,5 ja 10 oli mun lemppari kuvat :) Mä tykkään tälläsistä kuvapostauksistakin tosi paljon, kunhan vaan niitä ei oo liian usein! Nuo Bassen korvat on niin suloiset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, kiitos! Ja eikö ookki, koko poni on vaa nii söpö ;3

      Poista
  9. Aivan ihania kuvia! ♥ Mun suosikkeja oli 4,5,9 & 12, ja kyllä tämmöset pelkät kuvapostauksetkin on kivoja :)

    VastaaPoista
  10. Tosi ihania kuvia<3 mun lempparit oli 7,12 ja 14 :)

    VastaaPoista
  11. Ihania kuvia! 14 poni on niin söpö�� tiiätkö muuten minkä tasoiselle ratsastajille basse annetaan vai käykö se kaiken tasoisilla tunneilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja ei se ainakaa vissii iha pienimmillä ja alkeisilla käy, mut nykyää se käy jo aika monen tasosilla tunneilla mitä mä tiiän :)

      Poista
  12. En osaa päättää mikä on hienoin:D Mut vaihoitko bannerin? Jos vaihoit, niin tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ulkoasun värimaailma muuttu ja banneri on uusi, noista tulleista bannereista tuleekin oma postaus vielä! Ja kiitos paljon kommentista (:

      Poista
  13. Basse on kyllä aivan ihana poni <3 ihania kuvia, ja tosi hieno tää uus banneri! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ❤️ ja joo mäki tykkään tost bannerist & kiitos paljon jatta :3

      Poista
  14. Ihania kuvia nuo kaikki, mut omat lempparit on 3, 5, 8, 10! :) Ja wau, toi banneri on tos kiva :)

    VastaaPoista